Mari Pakai Shoutmix versi 3 !

Syarikat ShoutMix adalah antara chatbox/peninggal jejak yang berjaya. Jadi, jangan nak buat muka 50sen sebab tak tahu shoutmix tu ape. semua orang pasti kenal ape ShoutMix ni. 

Tahu tak korang, ShoutBox ni syarikat tempatan ?Jadi, Shoutmix telah buat versi 3 ! ia efision, lagi sistematik ! dan, Macam mana nak langgan ShoutMix versi 3 ? Senang seperti membuat dosa !

Hanya perlu klik di sini. Dan daftar dengan percuma ! Korang pandai-pandailah tekan sendiri. Ali ni umur nak masuk 15 pun takde orang nak ajar pun. korang banyak lemak pulak. 

Selepas ni, Ali nak buat 1 entri pasal kebaikan melanggan ShoutMix versi 3 ! sekian.



1 comments:

 
Design By AliBasyir