3 Saluran Youtube yang ohsem untuk tutorial Photoshop.

Jika korang pro atau separa pro menggunakan Adobe Photoshop, korang mungkin memerlukan saluran Youtube ini untuk belajar benda baru dalam untuk meng-edit gambar yang korang inginkan. Macam-macam boleh buat dengan photoshop. Cuma korang memerlukan bimbingan untuk memahirkan Adobe Photoshop.

Soalan yang sering ditanya oleh pengguna Photoshop ialah dimanakah korang dapat merujuk untuk mendapat tutorial ? mestilah youtube. Tapi, manakah saluran berkaitan dengan Photoshop daripada asas yang cukup menarik dan pandai memainkan pelbagai efek ? Ali rasa, ramai suka mengikuti tutorial melalui video daripada gambar dan lain-lain.

Creative Sweet TV
Melalui saluran ini, Creative Sweet TV bukan saja menawarkan tutorial untuk Photoshop saja, tetapi untuk beberapa aplikasi lain daripada Adobe, termasuk Indesign, Acrobat dan sebagainya...
Saluran ini sedikit aktif daripada Creative Sweet TV, Bagi yang inginkan pelbagai video asas dalam photoshop, mungkin ini akan jadi saluran kegemaran anda.

TutorVid
Untuk TutorVid pula, ia menawarkan pelbagai tutorial Photoshop pada tahap asas dan juga tahap pro super saiya level 50. Ia mempunyai fasa-fasa dalam tutorial dari TutorVid

Mungkin ini dapat membantu korang untuk meng-edit gambar-gambar yang korang inginkan. Sila beri komen jika ada link-link yang menarik di bawah..

0 comments:

 
Design By AliBasyir