Buku Kopi Manis dari Hasif Hamsyari. Ohsem beb !

Mungkin atau tidak, korang sudah tahu siapa Hasif Hamsyari ini. Dia seorang penulis buku yang berumur 16 tahun. Ali cadangkan korang patut malu sebab beliau sudah pandai mencari duit dan korang hanya goyang kaki dan ugut makbapak tentang duit. Shame of you.

Ali ? insyaallah. Ali akan menulis sebuah novel nanti. Ali tak boleh berjanji bila akan mula menulis buku sebab sekarang tengah berperang dengan PMR. Pernah tersimpan nak ada buku karya sendiri. ^_^

Sekarang, beliau sudah berjaya menulis buku untuk kali 5 yang bertajuk Kopi Manis. Buku ini akan dijual pada 27 hingga 6 Mei di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 sebelum dijual di kedai-kedai buku seluruh Malaysia.


Ini dia video promo novel beliau. Memang best video dia. Rasa nak beli buku ni cepat-cepat. Jika korang nak tahu, ini ialah promo novel pertama di Malaysia ala-ala trailer filem dan mempunyai lagu tema tersendiri ! Sila teruja. =.=

Korang boleh membeli secara online di sini. Kalau tak sabar sangat nak baca, korang boleh membelinya secara e-book. ^_^ klik sini laju-laju.

Sumber.

0 comments:

 
Design By AliBasyir