Aiz Dari Aiz Batu Campur Telah Kembali ! Kali Ini Dengan Vlog Pula.

Weee ! Exam sudah habis ! jadi, Ali mahu mulakan dengan berita yang gembira bagi semua blogger yang ohsem dan comel yang Aiz dari aizbatucampur.com iaitu blog yang ohsem bagi Ali dan selalu Ali kunjungi.

Bagi Ali, beliau sudah berjaya dalam dunia blog dan merupakan inspirasi Ali. Dan, dialah orang yang membuatkan Ali untuk berblogging secara serius. Aiz membuatkan Ali ketagih blog dari pada ketagih game. Serius tak tipu. Dia berblogging dalam umur 19 tahun dan memang ohsem. Bagi Ali dia sudah berjaya menempa nama.

Beliau ialah designer dan blogger sepenuh masa selepas SPM. Serius....

Dalam 2 tahun gitu beliau berhenti dalam dunia blogging dan menghentikan ketagihan blogging beliau dalam blog aizbatucampur.com dan berpartner dengan Umie. Kini, dia sudah kembali dengan mencuba dalam Vlog pula. Mungkin dia akan menjadi ohsem semula sama macam zaman kegemilangan aizbatucampur.com.

Dialah sifu Ali dalam senyap. Ali selalu perhatikan dia, stalker blog dia dan macam-macam lagi. Macam Ali cakap, dialah inspirasi Ali dalam dunia blog. But now, dia tidak 'galok' berblogging. Jadi, Ali make my own way. Sampailah Ali jadi macam ini. tadaa !!! ^_^

That is my sifu. ^_^

Anda boleh like fan page beliau iaitu 9lemon. I hope you all enjoy the 'hidangan-hidangan' video dari Aiz. :D

0 comments:

 
Design By AliBasyir