Perubahan Diteruskan Pada Blog Ini ! Ohsemkan Lagi Dan Lagi !!!

Melayan lagu Pumped Up Kicks dari Foster The People sambil mengeleng kepala gaya ragae. Ke kiri dan ke kanan. That's my only favorite song while blogging. Tertimbul idea untuk design balik blog ini. Tambah pula. Ali mahu buat blog ini WWWOW lagi ohsem di mata juri.

Selain dari design, Ali mahu buat satu lagi niche iaitu Exam paper yang boleh di dowloand. Untuk budak-budak berumur 18 tahun kebawah 'melepak' di blog ini. Tak salah mencuba benda baru. Berguna kut, Ali pun boleh dowloand kalau mahu....

Anyway, Ali baru saja design blog yang baru. Tetapi headernya belom didesignkan sebab Ali tak dapat nak mencari inspirasi dan Ali tak pro menggunakan photoshop. Jadi kerjanya tergangtung macam tu saja. Memang sedih. Rasa macam malas nak mencantikkan lagi dah. T_T

Muka baru untuk blog saya. :) masih mencari inspirasi nak buat header baru.

Ali bercadang mahu bukak tempahan design. Kasi mecabar diri sendiri dengan cabaran tentang design blog atau pun header. Lagipun, it will gain my skill right ? and you all can get a good design from me ! :)

PSsssst:
Blog ini 80% sudah siap tapi Ali masih mahu meletakkan lagi 20% dengan unsur-undur lucah ohsem dalam blog ini. =.= Akan diubah jika perlu.

0 comments:

 
Design By AliBasyir