Kod iklan nuffnang yang baru dan lebih ringan

Hari demi hari, blog semakin banyak dihasilkan di Malaysia. Blog boleh membuat duit. Salah satu untuk mencari duit dengan blog ialah dengan memasang pengiklan Nuffnang. Dimana pengiklan yang terbesar di Asia.

Berita gembira untuk para blogger ! Pihak nuffnang sudah membuat kod iklannya yang baru dan ia dapat meringankan lagi berat pada blog. Pembaca tidak perlu lagi menunggu lama masa loading untuk membaca blog itu. Korang boleh mendapat kod iklan yang terbaru di halaman nuffnang.

Pihak nuffnang mengesyorkan anda mengunakan kod yang terbaru yang lebih ringan. Walaubagaimanapun, kod iklan yang lama masih digunakan seperti biasa.


PSsst:
Keserabutan di kepala Ali membuatkan Ali tak dapat nak menulis entri sambungan yang kedua daripada 10 Mitos Dan Penipuan Tektik SEO Yang Fail. Mungkin esok, Silalah undi Ali dalam Digi WWWOW Under 15 untuk hari terakhir. klik sini.

Ali kena buat jadual blogging betul-betul supaya dapat post dengan rela hati dan happy. 2 perkara korang belajar hari ini, Kod iklan nuffnang yang baru dan jadualkan diri korang dengan betul. Minggu ini, Ali ada Ujian pertengahan PMR. Please forgive me about the entry of part 2. Truly sorry.

0 comments:

 
Design By AliBasyir