Hadiah hebat untuk pembaca tegar blog Ali Basyir. Dan mungkin akan bertambah lagi dan lagi !!!

Hai ! berita baik ! sila happy macam orang gila baru dapat bunga. Jika korang pembaca tegar diblog Ali. Korang berupaya mendapat hadiah-hadiah yang hebat ! Suka tak ?

 Korang boleh tekan pada rewards yang berada di belah kiri blog. Yang berwarna merah. Jika korang buta warna, ia warna biru. hahha.

Sekarang, Ali mahu mencari penaja hadiah untuk blog ini. Jika mahu memberi hadiah kepada pembaca tegar di blog ini. Jadi, hadiah akan bertambah dan bertambah. :)

Antara hadiah-hadiahnya ialah :

1. Template 'Pink dan Peach'
17,000 points untuk seorang sahaja
Jika korang nak tahu, Ali sudah buat satu template blog untuk pembaca tegar. Template ini 100% boleh dikatakan tiada kerosakkan dan ohsem untuk korang gunakan. Jika ada, Ali akan baikinya untuk korang. Free of charge. 

Dengan syarat korang kena ada backup template 'Pink dan Peach'lahh. Baca entri tentang template ini di sini


2. Blog design dari Ali. 
15,000 Points untuk 10 orang sahaja
Mungkin korang dah tahukan, Ali sudah pandai mengdesignkan blog orang lain. Jadi, Ali mahu mencabar diri Ali untuk mendesignkan blog orang lain dengan 10 design sahaja pada pembaca tegar.

3. Buku Fixi bertajuk Tabu.
13,000 Points untuk 1 orang sahaja.
Remaja sekarang sudah berada dalam dilema buku Fixi. Siapa tahu buku Fixi ? 100 markah untuk korang. :) Tepuk tangang.

Buku Fixi ialah syarikat penerbitan novel yang ohsem bagi Ali. Ia bertemakan urban dan masakini. Perkataan 'Fixi' bukanlah perkataan basikal fixie tu, tapi  perkataan Bahasa Inggeris ‘fiction’ 


4. Buku Kopi Manis 
10,000 points untuk 1 orang sahaja.
Buku ini karya Hasif Hamsyari iaitu penulis berumur 16 tahun. Buku ini akan dijual di kedai buku selepas 6 Mei 2012. Hei ! budak 16 tahun tu ! jangan nak pandang rendah pada beliau. :)

Korang boleh saja pergi ke entri Ali yang Ali review tentang buku beliau. Klik sini slow-slow.



5. Topup RM 10
3,000 Points untuk 5 orang sahaja.
Adakah korang pengemar berSMS dengan awek korang ? agongnya cinta korang. Makan pun makbapak tanggung. Tanggung lagi dengan awek korang. -.-

Jadi, Macam mana mahu mendapat hadiah ??
Korang boleh like facebook Ali,klik sini. Follow twitter Ali iaitu @tansribasyir. Dan komen di entri-entri Ali. Be creative.

1 comments:

Kamal Halim said... [Reply]

syabas bro!Menarik nih hadiah2nya.Bw here

 
Design By AliBasyir